Coșul este gol!
Cum pot obține mai multe informații despre produsele oferite?
Ne puteți adresa întrebări telefonic sau pe e-mail.
Cum obțin o reducere?
Toate informațiile cu privire la promoțiile și reducerile aplicate sunt trimise prin e-mail după înscrierea la newsletter.
Cum plasez o comandă?
Comenzile pot fi plasate prin intermediul paginii noastre pe internet sau prin e-mail.
E-mail: comenzi@artmaniac.ro
În cât timp este realizată comanda?
Termenul de livrare este intre 24 ore si 21 zile. Despre astfel de întârzieri vă vom informa imediat prin telefon sau e-mail.
Atenție! Timpul destinat realizării și livrării comenzior nu include zilele de sâmbătă, duminică sau zilele de sărbătoare.
Oferta este valabilă până la epuizarea stocului.
Cum pot primi produsele comandate și ce costuri de livrare implică?
Metoda de livrare se alege în timpul plasării comenzii. Produsele comandate sunt trimise cu firma de curierat rapid Fan Courier. Detalii privind costurile de livrare se pot găsi acceasând secțiunea „Costurile de livrare”
Se poate stabili cu firma de curierat o anumită oră, pentru livrarea produselor?
Din păcate nu putem influența ora livrării coletului către destinatar. În cazul în care doriți ca livrarea să fie făcută la o anumită oră, vă rugăm să contactați firma de curierat. În momentul ieșirii coletului din depozit, trimitem un e-mail cu numărul scrisorii de transport (coletului), astfel puteți urmării traseul coletului pe pagina de internet a furnizorului de servicii.
Se pot comanda produse având alte culori?
Toate culorile și modelele care pot fi cumpărate sunt prezentate pe site-ul nostru. În cazul în care o culoare anume nu este prezentată, trebuie sa luati legatura cu noi pentru detalii. Incercăm să onorăm orice cerintă. J
Se pot face modificări cu privire la comandă sau la metoda de plată?
Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să ne contactati prin e-mail.
Se poate anula o comandă plasată?
Comanda poate fi anulată.
Cât timp am la dispoziție pentru a returna sau schimba produsul comandat?
Returnarea sau schimbarea produsului comandat poate fi realizată în termen de 30 de zile de la data primirii coletului.
Cum procedez pentru a returna sau schimba produsul?
Pentru a returna sau schimba un produs cumpărat, vă rugăm să completați formularul de returnare produs.
Atenție! Nu acceptăm coletele expediate cu ramburs.
La ce adresă se trimit coletele pentru returnare sau schimbare?
Coletele se trimit la adresa: Sc Musicum Srl, Strada Presei, nr. 4,Casa de Incubatori si Afaceri, Camera 18, localitatea Sfantu Gheorghe, judet Covasna
Cum și în cât timp se returnează banii pentru produsul returnat?
Returnarea banilor se realizează în termen de 14 zile de la data primirii coletului, pe numărul de cont specificat de client.